reklama

Cieľ mladých?

Zdravím všetkých! Neviem presne kde by som začal, ale asi úplne jednoducho. Predstavím sa: Volám sa Matúš, žijem na Orave, mám 21 rokov a robím úplne basic prácu za basic peniaze... A týmto sa dostávame k pointe tohto blogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

A tým je jednoduchá otázka, ktorú počúvam snáď každý deň: Čo chceš v živote dosiahnuť? Moja odpoveď je vždy veľmi jednoduchá. Chcem mať šťastnú rodinu... 

Mám 21, mám veľa šikovných a ambicióznych priateľov a väčšinou, keď im poviem, že chcem mať rodinu, ostanú zarazený.Všetci čakajú odpoveď ako: ,,chcem si kúpiť nové auto alebo vidieť to a to, a byť tam a tam''... Žijeme v rýchlej dobe, kde chcú byť všetci moji známi, čo najviac študovaný, mať čo najviac titulov a zarábať čo najviac peňazí.. a v tomto momente, podľa mňa príde tá chyba, kedy sa človek "zasekne", a v hlave má nastavené len priority, ktoré sa mu možno podarí získať ale zrazu príde bod zlomu, kedy si človek povie: ,,mám všetko čo som chcel získať, ale stále mi niečo chýba, pre koho to vlastne robím?'' Zrazu má človek 30 rokov, je úspešný, má dostatok peňazí ale žije sám a je vnútri srší prázdnotou...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno si niekto povie: ,,Aha, ďalší zarytý katolík...'' Nie, nie som nejaký extrémny katolík, chodím do kostola ale ide čisto o môj osobný názor. Týmto krátkym blogom by som iba rád povedal, že podľa môjho názoru to najdôležitejšie čo na tomto svete môžeš zanechať sú tvoje deti, to aké budú tvoje deti a čo v živote dosiahnú, záleží len na postoji rodičov a koľko sú tomu ochotní obetovať...

Nechcem tu moc písať o rodine, lebo sám o tom nič neviem a dosť odbieham od témy, ktorú som začal... Je mi veľmi ľúto, keď sa rozprávam s kamarátkou v mojom veku a ona mi povie, že moc deti nechce lebo by jej to pokazilo kariéru a to čo doposiaľ vybudovala by stratila lebo by musela byť doma s dieťaťom aťd... Alebo s kamarátom, že tiež moc neplánuje deti lebo pracuje v zahraničí a nedokázal by sa im venovať. Je síce veľmi pekné, že otec odcestuje od rodiny aby ju dokázal finančne zabezpečiť ale čo z toho, keď deti vidia svojho otca raz za dva týždne. Určite je omnoho krajšie, keď otec zarába menej ale deťom venuje každodennú pozornosť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím, že časy, keď rodičia vyštudovali strednú školu, zobrali si novomanželskú pôžičku, išli pracovať do miestnej firmy a založili rodinu, o ktorú sa príkladne starali, sú dávno za nami, čo je podľa mňa veľká škoda... Týmto by som mal len jeden a krátky odkaz pre nás mladých: nebojme sa založiť si rodinu, však čo môže byť krajšie ako si v krásny slnečný deň na záhrade, s krásnou pani manželkou sa venovať rodine. Myslím, že toto je môj najväčší sen, byť šťastný, ale nie sám ale spolu s mojou rodinou! :)

Ďakujem všetkým ktorý dočítali môj prvoplánovaný blog až do konca, skúsil som to, aké to v skutočnosti je už nechám na Vás. 

Matúš Krupa

Matúš Krupa

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matúš - Manipulant logistiky Mám rád všetko dobré jedlo, ľúbim svoju pani priateľku a žijem si ako sa mi vidí :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu